Постинг
25.02.2008 21:27 -
Бъдещето на Балканите и позицията на България
Автор: tuckata
Категория: Политика
Прочетен: 2029 Коментари: 6 Гласове:
Последна промяна: 01.03.2008 18:38
Прочетен: 2029 Коментари: 6 Гласове:
0
Последна промяна: 01.03.2008 18:38
През 1974 година Сърбия дава автономия на областта Косово. С този ход още тогава сърбите предрешиха бъдещето на Косово. В исторически план няма област, която да е получила автономия и след това да не е обявила независимост. Реално Косово ще бъде държава на един нарко-бос, Хашим Тачи, изградена благодарение тероризъм. Провъзгласяването на подобна държава противоречи на всички международни правила и норми. Само че и геноцидът, извършван от Милошевич, изключва възможността Косово да остане в Сърбия.
Положениеето е много деликатно, както за Балканите, така и за България. Имайки предвид признанието на САЩ и голяма част от страните членки на ЕС, то и решението на България е общо взето предизвестено. С тази разлика, че е крайно време да се помисли в перспектива и да се извлекат максимални ползи за България. В този аспект позицията на ВМРО e най-правилна. Ще признаем Косово, тогава когато те признаят българското малцинство там. В интерес на истината българският етнос е третият по големина там, след албанския и сръбския. Според косовското знаме, на което има 7 звезди изобразяващи малцинствените групи, обаче няма такава за българите.
Просръбски позиции, като тези на Атака според мен са недопустими и неоснователни. Първо България винаги е ставала жертва на външната политика на Сърбия. И второ никога сърбите не са се застъпвали за наша кауза. Опасения за разпространението на ислямски фундаментализъм също не са реални, защото косоварите са много светски хора и религията при тях е само формалност. В тази връзка за мен остават пълна загадка просръбските настроения на по-голямата част от обществото ни.
Въпреки дясното ми мислене за първи път смятам, че БСП постъпват правилно, като все още не обяват дали ще признаем или пък няма да признаем Косово. Нека за първи път изчакаме и търсим българския национален интерес!
Положениеето е много деликатно, както за Балканите, така и за България. Имайки предвид признанието на САЩ и голяма част от страните членки на ЕС, то и решението на България е общо взето предизвестено. С тази разлика, че е крайно време да се помисли в перспектива и да се извлекат максимални ползи за България. В този аспект позицията на ВМРО e най-правилна. Ще признаем Косово, тогава когато те признаят българското малцинство там. В интерес на истината българският етнос е третият по големина там, след албанския и сръбския. Според косовското знаме, на което има 7 звезди изобразяващи малцинствените групи, обаче няма такава за българите.
Просръбски позиции, като тези на Атака според мен са недопустими и неоснователни. Първо България винаги е ставала жертва на външната политика на Сърбия. И второ никога сърбите не са се застъпвали за наша кауза. Опасения за разпространението на ислямски фундаментализъм също не са реални, защото косоварите са много светски хора и религията при тях е само формалност. В тази връзка за мен остават пълна загадка просръбските настроения на по-голямата част от обществото ни.
Въпреки дясното ми мислене за първи път смятам, че БСП постъпват правилно, като все още не обяват дали ще признаем или пък няма да признаем Косово. Нека за първи път изчакаме и търсим българския национален интерес!
Как да се държите ако общувате с прост и...
Разговор с младата варненска писателка Д...
© Глупци и идиоти
Разговор с младата варненска писателка Д...
© Глупци и идиоти
"Опасения за разпространението на ислямски фундаментализъм също не са реални, защото косоварите са много светски хора и религията при тях е само формалност"
Ако за шиптърите Исляма е формалност защо:
- всички првославни църкви бяха разрушени
- навсякъде се строят огромни джамии
- световния Ислям масово спонсорира Косово
- Президента на САЩ Блайт (Клинтън) произнесе реч, когато американските бомби падаха над сърбите в която се казва:
"ДЕМОНТАЖ на ПРАВОСЛАВИЕТО от БАЛКАНИТЕ"
цитирайАко за шиптърите Исляма е формалност защо:
- всички првославни църкви бяха разрушени
- навсякъде се строят огромни джамии
- световния Ислям масово спонсорира Косово
- Президента на САЩ Блайт (Клинтън) произнесе реч, когато американските бомби падаха над сърбите в която се казва:
"ДЕМОНТАЖ на ПРАВОСЛАВИЕТО от БАЛКАНИТЕ"
Много хубав коментар. Грешката е моя, че не се спрях по-подробно на този въпрос. С подобно изказване на президента Клинтън аз не съм запознат. В Косово има опит конфликта да се задълбочи и релиогозно, но това скоро няма да се случи. Там жените не носят забрадки, ислямските училища са 3 и най-вече не зачитат петте дневни молитви, традиционни за исляма. Рушенето на църкви и строенето на джамии е именно част от опита за провокация, но силно неуспешен.Световния Ислям не може и не би финансирал някоя страна, чийто най-близък съюзник е САЩ.
цитирай
3.
анонимен -
защо да се бърза ,като е факт .....
27.02.2008 14:33
27.02.2008 14:33
Българското правителство ще признае Косово и с това ,ще предреши не само съдбата на Сърбия ,на България а и на Балканите ,като разпаднало се окончателно цяло.Което е мечтата на великите от години.Жалко,че в този момент правителството мисли да угоди на големите ,а не мисли за последиците..Достатъчно автоголове ни вкара това родно правителство.Имам само един въпрос
В крайна сметка България демократична ли е и ако е защо няма референдум по важни за населението и въпроси ?Анкета проста поне,както го правят по света !От 17. 2 при нас течът проучвания,анкети масово а в петък президентът ни излиза със становище.като се отчита желанието на народа ,а не на управляващите.България не е само на продажното правителство и в момент когато се вижда че пак сме продадени и то безвъзвратно .пак нищо не се предприема.
цитирайВ крайна сметка България демократична ли е и ако е защо няма референдум по важни за населението и въпроси ?Анкета проста поне,както го правят по света !От 17. 2 при нас течът проучвания,анкети масово а в петък президентът ни излиза със становище.като се отчита желанието на народа ,а не на управляващите.България не е само на продажното правителство и в момент когато се вижда че пак сме продадени и то безвъзвратно .пак нищо не се предприема.
Не съм съгласен с написаното в постинга. Това, което се случва днес със Сърбия утре ще се случи и на нас. Моралът, славянската солидарност и националните интереси на България изискват да подкрепим сръбския народ и решително да се противопоставим на усилената ислямизация на Балканите, зад която стои САЩ.
*
В постинга има и една фрапираща неточност. Косово получава автономия през 1974 година!!!
А как албанците станават мнозинство в тази изконно сръбска земя можете да разберете тук:
http://juliannikolov.blog.bg/viewpost.php?id=167727
цитирай*
В постинга има и една фрапираща неточност. Косово получава автономия през 1974 година!!!
А как албанците станават мнозинство в тази изконно сръбска земя можете да разберете тук:
http://juliannikolov.blog.bg/viewpost.php?id=167727
5.
анонимен -
за "славянската солидарност"
02.03.2008 08:18
02.03.2008 08:18
Каква "славянска солидарност" ! Аман от промити от чужда идеология мозъци, непознаващи собствената си история. Тези глупости за "славянсакото море" датират още от Петър 1 и мегаломанската му прогарма за завладяване на Проливите. Именно това става и фикс идея на всеки следващ руски император, вкл. и др. Сталин.А за коварството на сърбите и зверствата им в Македония да не говорим. Едно е ясно българите никога не се учат от историята си. Навремето съсякоха Стамболов, който знаеше как да ги направи силини и независими, и се гавриха на гроба му. Днес предпочетоха един комарджия, чийто дядо докара 2 национални катастрофи (и е пряко отговорен за смъртта на Стамболов) пред едно сравнително успешно управление. И какво стана: комарджията не остана длъжен на дядо си и изигра пагубната си роля- върна във властта националните предатели и грабители!
цитирайЩе ме прощават всички, основно г-н Тоцев, чието мнение много уважавам и с което повечето пъти съм съгласна... Според мен обаче е абсурдно да признаем Косово... И какво - след някоя и друга годинка Родопите ако решат да се обявяват за независими, може би и тях трябва да подкрепим?Както направихме с Македония?!... Чудя се дали някога ще дойде момент, когато да спрем да им цункаме дупенцата на разните "Велики сили" и ще застанем на малко по-пробългарска позиция?!...
Имах невероятната възможност да видя как представители на повечето балкански държави работят и живеят заедно...В толкова обтегнат момент сърби и албанци, българи и турци обединихме сили... И ефектът беше наистина впечатляващ. А точно в нас е бъдещето... Не в лумпените тиквеници, които са впили алчните си пръсти във властта, а в нас, младите... Наречете ме отчаяна утопистка, но продължавам да вярвам, че невъзможни неща няма, че всичко зависи от нагласата на човек... Т.е. докато живеем с идеята, че сърби, албанци, турци, македонци са ни врагове, то ще е така. Но ако всеки се замисли, ако всички се опитаме да обединим сили... ехх...:)
цитирайИмах невероятната възможност да видя как представители на повечето балкански държави работят и живеят заедно...В толкова обтегнат момент сърби и албанци, българи и турци обединихме сили... И ефектът беше наистина впечатляващ. А точно в нас е бъдещето... Не в лумпените тиквеници, които са впили алчните си пръсти във властта, а в нас, младите... Наречете ме отчаяна утопистка, но продължавам да вярвам, че невъзможни неща няма, че всичко зависи от нагласата на човек... Т.е. докато живеем с идеята, че сърби, албанци, турци, македонци са ни врагове, то ще е така. Но ако всеки се замисли, ако всички се опитаме да обединим сили... ехх...:)